لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

وحشت

من از تمام لحظه های خوب می ترسم 

من از تمام شدن لحظه های خوب می ترسم 

من از انعکاس وارونه ی لحظه های خوب می ترسم 

من از... 

برایم دعا کنید!

نظرات 6 + ارسال نظر
میثم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 03:51 ق.ظ

۲a
اینکه معادله درجه اوله، حلش کن (از پسش بر میای)

ایهیم!

رویا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

از چیزایی که می ترسی نترس جون از هرچی بترسی سرت می یاد..برات دعا می کنم ولی نترس...

ممنون رویا جونم
واقعا احتیاج دارم.

رایان شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

دعا کار ساز نیست.
بزرگ میشی یادت میره. . .

اتفاقا دعا کارسازه... خب اگه نمی خوای دعا کنی خود مختاری...
دیدی کوچیک بودن هم بی منفعت نیست بابا بزرگ ;)
آیکون ارادت

مه شب شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

...در این کوچه هایی که تاریک هستند
من از حاصل ضرب تردید و کبریت می ترسم
من از سطح سیمانی قرن می ترسم
بیا تا نترسم من از...

برای من نیز در تاریکی های شب دعا کن

حتما مهشب گلم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:25 ق.ظ

منم از آرامش پیش از طوفان می ترسم.

من از آرامش
من از همه ی چیزهای خوب
من از همه ی آدم های خوب
من از...
می ترسم
می ترسم
می ترسم

ماشنکا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

این لینک صفحه shared Items من توی گوگل هستش...هی در حال آپدیت شدنه

http://www.google.com/reader/shared/14592968266956283174

سر زدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد