لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

زنده زنده به گور می روی

مرده را هرگاه از قبر در بیاوری گندیده است...





پیام اخلاقی: اگر خواستی چیزی را دربیاوری٬ ماهی ها را از آب سوا کن٬ نه آن که زنده به گورها را از قبر

نظرات 4 + ارسال نظر
فرح پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

این وسط تکلیف مرده های زنده چی میشه؟

اصلا و ابدا روشون حساب نکن!

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

من تجربه اش کردم و بعدشم برای اینکه فراموشم نشه، یه جایی نوشتم، هیچ وقت یه خاطره مرده رو نبش قبر نکن..

عالیه...

مه شب جمعه 1 آبان 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

با چه شوقی اومدم سر وبت گفتم حتما یه شمه ای از خاطرات خوش مینویسی. اصللا می خوام بگم توقع هر چی داشتم به غیر از این پست؟!!
کی نقش مرده از قبر دراومده را ایفا کرده؟ کی اعصابت را خش خشی کرده ؟آخه کی؟؟؟؟؟؟....

اتفاقی نیافتاده :))

رایان یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

من برگشتم!
حالا ببین چه میشه و چه میشه کرد!!
:))

ای وای!!!!!!!!!!

(فکر کردم برنمی گردین ;))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد