لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

نه

دائم در گوش آدم زمزمه می کنند که جرات نه گفتن را داشته باش! 

آدم جرات گفتنش را دارد اما اطرافیانش جنبه ی شنیدنش را ندارند!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

الان دقیقا اون وقتیه که آیکون خنده قهقهه نیازه ;)))

درسته اطرافیان جنبه شنیدن ندارن ولی بازم بگو. بگو و عواقبشو بپذیر. اینه که جرات می خواد. نه فقط گفتن تنها..

منظور بنده اینه که قبل از این که آموزش نه گفتن بدن آموزش نه شنیدن بدن!!!
اون یکی خود به خود حل می شه!

مه شب پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

یعنی واقعا" منظورت م...؟

آخ مه شب اگه بودی و هم گروهی های من رو می دیدی!
دختر در عذابم!!! حاضرم صد ساعت سر کلاس باشم اما یک ساعت با این مثلا دوستان نباشم! (صد دفعه در روز حسرت می خورم که یک جا قبول نشدیم :( )

رایان پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

مسلما ندارند.
البته میشه عادتشون بدی. همون آموزشی که میگی.

این آخرین راه حله!

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

مگه فکر کردن آموزش نه شنیدن چیه؟ تو بگو و کارت نباشه نشنون یا بشنون. چون اولش که نشنیدن تو مجبوری عواقب گفتنتو بپذیری و وقتی هم که شنیدن، این اونا هستن که مجبورن به شرایط عادت کنن..

عادت آخرین راه حله!
به نظر من باید به جای مشکل بشینن مسئله رو پیدا کنن و بعد حلش کنن (آیکون مه شب کجایی؟!)

Mostafa پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.Kashanfx.Blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم

الیماه پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

آیکون کف زدن

آیکون قل دادن!!!!!!!! ;)

مه شب پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

این شعر از شاملو که من به بهترین بهترینم تقدیم میکنم:
جاده ها با خاطره ی
قدم های تو بیدار می مانند
که روز را پیشباز میرفتی
هر چند سپیده
تو را
از آن پیشتر دمید
که خروسان بانگ سحر کنند

دلم حسودیش شد بهش :(



:)

رویا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

ایهیم...

درسته...

شاراد یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://sharad2.persianblog.ir

خوب نکته ای بود! D:

مواوفخم ;))

مه شب یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

مگه آدم به خودش هم حسودی می کنه ؟چه دنیاییه!!

آدم به بهترین بهترین مه شب حسودی می کنه!
شاید هم به خود مهشب که چنین بهترینی داره =)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد