لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

به پاس تبریک سال گذشته٬ گذشته٬ گذشته و... گذشته

باید به کسی تبریک بگویم که نمی دانم چنین آدمی وجود دارد یا زاییده ی تنها خیال من است...

تبریک می گویم آمدنت را٬ حتی به دروغ!

نظرات 6 + ارسال نظر
الیماه سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

پست خصوصیه من کامنت نمیذارم :-*

:*

رایان سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

دروغ امروزه قسمتی از دستور زبان فارسی هست.

از چشمهای سیاهت همیشه می خواندم
به قدر ریگ بیابان دروغ می گویی!




بد جور یاد پست های گذشته کردم :(

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

نمی فهممت.. و این عجیب نیست. چون خودمم نمی فهمم..

http://laylay.blogsky.com/1387/10/01/post-21/

ماشنکا چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

درباره پست قبلی--- من یه چیزی درباره ی اون سه نفر و سی نفر! قبلنا نوشته بودم به این مضمون که :

؛قبل رفتن باید مطمئن باشی که نه سی نفر.. حداقل "سه" نفر رو داری که حاضر باشن یه روزی بیان یه جایی دنبالت !
؛

ماشنکا چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 05:01 ب.ظ


ای یار..ای یگانه ترین یار
چه مهربان بودی وقتی دروغ می گفتی


فروغ

زبانت هم نمی گرفت!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 05:13 ب.ظ

الان نگاه کردم
این پست منو ببین :
http://remind.blogfa.com/post-72.aspx

پست قبلیتو کامنت گذاشته بودی در جواب من


ولی من هنوزم معتقدم به اون سه نفر !

واو٬ مرسی از یادآوری :))

شاید حق با تو باشه اما من هنوز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد