لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

یه جور تلخِ شور یا یه جور شورِ تلخ

هر وقت می شکنندش خوشحالم که لااقل هست! خوشحالم که حسش می کنم، خوشحالم که هنوز از دستش نداده ام... دلم را می گویم. 

   

   

بعد نوشت: نمک را خورده اند و نمکدان را شکسته اند!

نظرات 7 + ارسال نظر
پری وش سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

شاید تلخه تلخ
شاید هم

سلام
نمک رو خوردن و نمکدون شکستن!

رویا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

برای اینکه وجوده دلت بهت اثبات بشه راه های بهتری هم وجود داره..
نذار بشکننش چون اون خورده هاش یه روزی از پا درت می یارن..

خورده شیشه های نمکدون چی؟! از پا درشون می یاره؟!

رایان چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

نمیفهمم. نمک به حرومی یکی از چیزاییه که من رو بدجوری شاکی میکنه. ولی وضع و حالت رو نمیفهمم. مخصوصا این که طرف حسابت کیه.
در هر صورت از اینکه دلت رو شکستند متاسفم. خوب بشه. زود زود.

من هنوز اون قدرها نیستم که کسی رو نمک گیر کنم! اما وقتی می بینم دارن نمک به حرومی می کنن اون هم در حق عزیزترینم... بدجور دلم می شکنه... بدجور!

رویا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

اونم از پا درت می یاره..
باورت می شه اگه کسی در حق من نامردی کنه کمتر داغون می شم تا اینکه کسی مادرم ( که خیلی روش تعصب دارم) رو ناراحت کنه..
می فهمم حست رو..

:(

محسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://after23.blogsky.com/

این درسته. خیلیم درست.

اوهوم.

اریرا جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

از ادمایی که فقط بلدن دل بشکنن متنفرمممممم
خودخواهن
می خوام لهشون کنم
چون تقریبا هرروز ادما دلم میشکونن

:(
متاسفانه همین طورن که می گی :((((

مثل هیچکس پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 02:33 ق.ظ http://paaeez.blogsky.com

چه نمکدانی می شود ان دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد