لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

بدون شرح

چیزی هست به اسم "لیاقت" که هر کسی نداره، هر چیزی لیاقت میخواد، حتی وجود آدم های مختلف در زندگی ما که به میزان مختلف مهم اند

نظرات 5 + ارسال نظر
رایان جمعه 31 تیر 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

ایهیم

درسته؟
درسته.

میثم سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلامب خومبی
اوهوک چه چیزا بلدیا !

سلام
از خودم نبود..

اریرا شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://erira.blogsky.com/

سلام خاموشی جون جوونم
نظرت رو خوندم مثل همیشه به من لطف داری
خاموشی چند وقت پیش یه موجوده .... اومده بود حرفای نامربوط تو نظرات نوشته بود مجبور شدم نظرات رو محدود کنم به تایید حودم نمی دونم چرا نظر دوست جونم و اشتباهی حذف کردم

به هر حال معذرت خاموشی جوون جونم

سلام اریرا جون
نه عزیزم حرف دلم بود
ای وای.. ایشالا مشکل حل بشه
نه بابا اختیار داری
مهم اینه که خودت خوندیش خانومی :))

شاراد سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://sharad.persianblog.ir

لیاقت یک چیز نسبی است. کاملا بستگی دارد چه چیزی توی سفره طرف بگذاری. وگرنه٬ از هرکسی بپرسی نمی گوید که لیاقت ندارد!

شاراد سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://sharad.persianblog.ir

نظرم ثبت شد؟ آیا؟
نشد؟
آیا؟!

به هر حال٬ اگر ثبت نشده٬ عرض کرده بودم که لیاقت یک چیز نسبی است و کاملا به این بستگی دارد که با چه چیزی سنجیده شود. خیلی ها لیاقت دارند٬ ولی در حد اینکه نهایتا برایشان از وضع آب و هوا بگویی. نه مثلا از مشکلات خانوادگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد