لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

لابه لایِ لای لایِ دل

و ندا آمد لب بسته بپوی "سپهری"

نو به نو

تازه اول راهه..

.

.

.

.

.

.

سالی که نکوست........

هنوز که هنوزه پیدا نیست، ولی خب اندکی صبر، سر وکله اش پیدا می شه حتماً، من مطمئنم!

4فروردین

.

.

.

.

.

.

.

هر چه قدر با خودم کلنجار می روم، به این نتیجه می رسم که چه خوب شد نگذاشتم برایم فال بگیرد، اگر نه دست دلم برای خودم رو می شد.. 

5 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

دیگه به آخر خط رسیدی

پی نوشت: نقطه سرِ خط! 

6 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

.


شاید..!


7 فرودین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

غیر از ارتباط های خونی، بقیه ی دوست داشتن ها با زیبایی طرف شروع می شه، هرکسی هم تکذیب کنه، خودشه 

پی نوشت: بارون هم داره میباره، گفتم که گفته باشم!! 

8 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

از مازوخیسم تا سادیسم.. چند قدم؛ هر یک، 365 روز!

9فروزدین

.

.

.

.

.

.

بی‌خود این آینه را رو به روی خاطره مگیر

هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است


تا تو دوباره بازآیی

من هم دوباره عاشق خواهم شد!

10 فروردین

.

.

.

.

.

.

پنجره را باز کن
و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر ...
خوشبختانه
باران ارث پدر هیچکس نیست


پی نوشت:می دانم همیشه حیاط انجا پر از هوای تازه باز نیامدن است

11 فروردین

.

.

.

.

.

.

اصلاً بیا بی خیال تمام آروزهایی که دمِ دست بود و شاید هم دردست، و آدم به سادگی رهایی پروانه، آزادش می کند و بعد یک عمر خودش در بندِ حسرت آن زندانی می شود!

12 فرودین

.

.

.

.

.

.

.

.

آدم هایی که هیچ تأثیری در زندگی ات ندارند و الکی الکی برایت مهم می شوند همان بهتر که بگذارند بروند، پشت سرشان را هم نگاه نکنند. ولی خب نمی شود که غصه نخورد، غصه هم نخوری نمی شود که ته دلت یک جورهایی نسوزد.. یک جورهایی که اگر فراموشش هم کردی اثرش که از بین نمی رود، مثل رد زخم کف دستم که فراموشش کردم ولی اثرش هست، جان به جانش هم کنی از بین نمی رود که نمی رود!


پی نوشت: خودم هم دقیقاً نفهمیدم که چی گفتم! به خاطر تناقضی که هست ولی خب نمی دانم دقیقاً کجا.. مثل بودن یا نبودن همین آدم های عوضی!

13 فرودین

.

.

.

.

.

.

خدایا خودت قضاوت کن، کسی که جنبه ی شنیدن واقعیت رو نداره مقصره یا کسی که به خاطر چنین آدمی مجبور به پنهان کردن واقعیت می شه.. هان؟

14 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

کَل کَل با آدم هایی که احساس قدرت می کنن، بی فایده است، این احساس تغییر ناپذیره.. مگه این که بشکنن! که خب نمی ارزه، شاید..

15 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

.

بودن انسان ها فریبی است؟ 

و باور کردنش به آسانی خوردنِ.............. "خیار" 


بعد نوشت: من از ظهر تا حالا ست که حسود شده ام، به تمام کسانی که هر وقت بخواهند از روی زمین بلند شوند، فقط یک "یاعلی" برایشان کافیست!

16 فروردین

.

.

.

.

.

.

حذف شد!

چه قدر دور بودم از آن چه که باید می بودم! 

17 فروردین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیشب که نمی دانستم برای کدام یک از دردهایم گریه کنم، کلی خندیدم

"صادق هدایت"
.
آدمی که فکر می کنه هیچ کسی رو نداره ولی باز هم گوشیش رو با شارژ طلایی شارژ می کنه، یا خیلی قدر نشناسه که احساس بی کسی می کنه یا این که حسش بهش دروغ نمی گه و این گرونیه که می خواد سرش رو شیره بماله!
بعد نوشت: جمله ی اولی رو یک ساعت پیش نوشتم و الان فهمیدم که امروز سالروز مرگ هدایت هست، تصادف جالبی بود، یادش گرامی.
19 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
به طرز خیلی تلخی، آرامم..

پی نوشت:
تو را نادیدن ما غم نباشد/که در خیلت به از ما کم نباشد
20 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای... ای
دل بده تا پته ی دلم رو واست رو کنم
21 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
                                                        
                                       
                           
                
22 و 23 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
- بهترین ها رو برات آرزو می کنم
- موفق باشی

پی نوشت: کاش همه چیز به همین سادگی بود!
24 فروردین
.
.
.
.
.
.
چند باری می تکانمش و گوشه ای رها می کنم
- فکر نمی کردم از آن دسته آدم هایی باشی که زیر باران چتر به همراه دارند.
- نبودم، هستم..! آدم های این جا اغلب بدون چترند، آخر عادتی به باران ندارند. ولی من خووووب می دانم که همه چیز زیر سر همین باران است، اگر می شد، بیرون از خانه هم نمی آمدم..
25 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کسی در تو هست
که مرا عاشقانه
دوست دارد!

پی نوشت: چشم بگذاری پیدایش کرده ام!
پی نوشت بعدی: این رو از یه جایی کش رفتم 
26 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
به احترام آزادی یک دقیقه سکوت کردیم، خوابمان برد.
"چه گوارا"
27 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
هفت مورد که بدون هفت مورد دیگر خطرناک هستند:
ثروت بدون زحمت
لذت بدون وجدان
دانش بدون شخصیت
تجارت بدون اخلاق
علم بدون انسانیت
عبادت بدون ایثار
سیاست بدون شرافت
"گاندی"

پی نوشت:
اولی رو چند وقتی می شه که پی بردم
دومی رو... چی بگم والا!
آخری که یک عمره داریم تجربه اش می کنیم
بقیه اش هم که عالین!
28 فروردین
.
.
.
.
.
.
آدمـهایِ تمام شده را دیگر از نو شروع نکن
نـه آنها مثل قبل خواهند بود...
نه تـو...
نــه حتـــی رابــطـــه تـــان . . .

پی نوشت: "قبول ندارم!!!!"
29 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
                                               .
                         .
                                       .
                                                   .

پ.ن: ای بابا!
ب.ن: دوست دارم به جایی برسم که وقتی گردن جنس مخالف گردنبند دیدم، توی دلم حتی ناخودآگاه نگم: "قلاده ات رو سفت تر ببند، باد نبردت!"
30 فروردین
.
.
.
.
.
.
.
بهار را سه نیمه کردند، یکی از آن ها به زمین افتاد.. نیمه ی  زمینی در انتظارِ نیمه های مثلاً آسمانی!
31 فروردین

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 01:55 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
کدام سال نکو بوده خانم که از بهارش پیدا باشه!دلمنو به ضرب المثل خوش کردیم !
وبلاگ قشنگی داری به دلم نشست!
ازت دعوت میکنم از وبلاگ منم دیدن کنی!
در آخرسال نو رو بهتون تبریک میگم

میثم شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

اره ؟

مطمئن باش :)

میثم سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

پس کو، نو به نو

دنبال چی می گردی؟

میثم چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

گفتی نو به نو، 9 به 9 ؟ مساوی ؟
خب بنویس پ ;)

چون نیک بنگری همه اش همین جاست ;)
کافیه به دور و اطراف بهتر نگاه بندازی، حتی بدون دست کشیدن روی زمین هم نوشته هام رو پیدا می کنی D:

مرتضی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
وبلاگت فوق العاده س تمام واقعیت هارو گفتی اما کو گوش شنوا و دیده بصیر!
موفق باشی

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد